Obserwatorzy

wtorek, 10 maja 2011

Nowe aniołki

Hej :)
Jestem na etapie tworzenia dużej ilości aniołków. Muszę się spieszyć, ponieważ w dniu 28.05 w szkole na moim osiedlu organizowany jest Dzień Sąsiada i będę tam wystawiać swoje prace. Może coś się sprzeda??? I zarobię jakieś pierwsze pieniążki? :P
A oto kilka nowych :






Wpadłam na genialny pomysł wykorzystania foremek do ciastek. I wycięłam serduszka, gwiazdki, księżyc :) Tyle lat leżały a ja nigdy nie użyłam ich do zrobienia ciasteczek ;)

No i jeszcze zrobiłam anieliczkę w ciąży :)))

Na różowo - więc chyba będzie miała córeczkę :)

1 komentarz:

  1. zakochałam sie w 2 i 3 aniołku ,cudne są .
    reszta tez śliczna ale jakos te mnie urzekły.
    I oczywiscie pani w ciaży jest świetna i jeżeli pozwolisz tez ulepie jakas pania w ciazy ,mam 3 koleżanki z brzuszkami wiec prezent byłby akurat.
    A na dniu sąsiada jestem pewna że wiele aniołków znajdzie swoje nowe domki.
    Powodzenia

    Ps. nie wiem czemu ale jak chce wejsc na Twojego bloga to pisze ze wybrany blog został usuniety ,musze dopiero wejsc na Twoj komentarz wejsc na profil i dopiero sie tu dostaje.Nie wiesz czemu tak jest ?

    OdpowiedzUsuń